今日我好早起身去左老公屋企,煮早餐比佢食.......佢好開心丫.....咁我又係佢屋企過左一日啦........
今日我同平時一樣起身咁樣,食完早餐之後就去左我老公屋企啦!!!去到之後我地又一齊去買書,買完之後我地就坐的士返去佢屋企啦.....咁又過左一個好開心既一日啦!!yaya
今日我同老公去左迪迪尼玩丫....yaya正丫!!首先,去拎d fast pass....之後就去玩啦!!!玩左好多野丫....最好玩既呢就係.....璇轉木馬,而最好睇既呢就係米奇老鼠3D動畫丫!!佢d動畫真係好似真咁架.....人地動畫倒d水過黎,真係有水出黎架!!真係好正丫....好想去多次丫....去完之後真係樂而忘返丫....哈哈!!!
仲有丫,今日係我同老公既拍拖記念日丫......九個月啦.....ya^^
就算有樣野個日子唔岩但係我一生人都唔會唔記得今日同老公做過既事架!!!!
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »