就快考試啦,但同以前一樣,唔緊張
但就有D驚,怕會唔合格
書又唔想溫,因為實在太難同煩
班溫書我都冇去
第一又冇乜人啦,第二又覺得冇乜用
但Maths,Geography,English都可能會唔格
咁就死啦
呢排都冇特別事,係個黃顯順又變態左D姐