2008 年 7 月 25 日  星期五  


update...分班結果!!! 分類: 未分類文章

 

今日係中分班ge日子,個個都好緊張!!!!!

一番到學校,

我就見到好多人堆係一道,

相信都係分班結果,

好辛苦先搵到自己個名,

再睇過d...我入左1D班,

雖然吾係精英班,

不過都吾係最差嗰班!!!!!!!

1D班冇一個係我ge小學同學,

不過係中學識ge就有一個佢都叫Emily,同我家姐一樣haha........

(閱讀全文)

發表時間:2008-07-25 10:03 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


PeggyW
暱稱: 細細
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
是自己太笨嗎?!
血拼
三天...
讓一切重新
我不要><" ......
每月文章
文章分類
全部 (91)
"想說的話" (2)
未分類文章 (76)
學校生活 (13)
未分類 (1)
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 91
留言總數: 154
今日人氣: 3
累積人氣: 10391
好友名單
網站連結
尚無任何連結