| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 23 日 星期五
2009-01-23
今日開始放新年假期 又開心 又唔開心
開心因為可以放假 
唔開心因為ting唔返大陸 掃興 又係一個不完整的新年 
約左朋友們去踩單車
今日多得我諗到絕Q 騙junny9點等
搞到佢好早就起身 唔駛我地得佢 真係好Q!SMART
去到踩單車 好玩 !好耐都未踩過la 
一路上我中2行尾 因為我怕怕
我怕d人因為中2冒險而 亂衝 撞到我搞到我毀容~就樂極生悲吧!
加上一開始就有個uncle提醒我地要小心---so我一路都小心^^
對那兒的感覺 :=我覺得果到d路好多斜路 好多行人 好容易撞人
只有去到河邊踩先好玩 先至可安心加速
得2過程:=
1>junny扮型一路踩單車一路掉垃圾 搞到扑底左 
2>kate無聊撞欄扑底
3>鴨苹跌左件嬲 比亞伯拾左 之後拎返
之後又發現件嬲蘭左 我懷疑係亞伯突登整蘭
今日開心 因為踩單車享受單車樂 笑哈哈
領悟到出街要帶8達通否則搭mtr會好troublesome
出街冇電話又係好troublesome 
fightingFIGHTINGfighting
|
« | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | ... | 363 | »
|