| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 24 日 星期五
2008-10-24
今日junny冇返~冇左個人激我!!
好舒服~哈哈!!!
一早返到學校!就係到改正!
身為中史科長唔改 會比人批鬥!
so急急腳做晒佢~本身以為好多 點知改一改做完la!!so easy!!
IS MISS 曾真係好中2分享自己的已歷!
不話我都認同佢的見解!
睇泥我現在忘記自己溫書法!
搞到溫得比以前辛苦!!!!唉...
要尋找回自己的溫書方法
ENG 好驚!!好驚!!好驚!!考試!!
就算宜家我都係到驚!!
英文真係好難!!!
雖然我知道驚反 而令自己更衰 但都係壓止唔到
我要征服佢!!!加油!!好專心上堂!!!
PE 玩玩玩 一如以往 瘋瘋瘋瘋地廿過
不過今次MISS話我地太多野講!不滿意!!
的確今次又真係嘈左D~ ^^
LUNCH 忙 ..........................
奮鬥with kate vicky 不停做ws!
哈哈!因為我地都冇做功課!!
我有愈做愈興奮!!!哈哈!^^
chinese 好耐未試過未溫書就去默書!!不過都算ok!
今晚會有人客來我家~唔知到時會講d咩尼?會唔會發生咩事想尼?
fightingFIGHTINGfighting
|
« | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | ... | 363 | »
|