勞動節放假
今日係36jenny的生日~生日快樂!
一早起來心情唔係太好 (no why)
成日都冇咩野做~功課做左一dd~佐唔係好多~
溫書?唔好講一d都冇~ (剛才先記得要考中史~要努力~等振~)
最proud of me係今日作左一篇3頁滿滿+2行+3隻字的文~haha~^^(中文剪報)
好好好其待~好其待miss比幾多等我~
我已經知道左我同邊個坐了~ 本來都冇捨得佢地 但到調的時先唔捨得 ><...
我同36號坐~
FIGHTING亞~梁X桃~!!!!要努力亞~^^ on唔到msn