| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 16 日 星期二 
啦啦隊輸左
今日係決賽
d太陽勁晒~
好怕晒黑!&傷!
啦啦隊輸左!
我好傷心亞!我嗌得好盡力+! ><.....
可惜都比red team 勝利 >3<.... 傷心!!!!
最後一年我都勝唔到!
2年la!! 2年都比red勝!><
梁x賢 & 趙x敏 就好la!!!
好想勝亞!!!
if下年勝..都冇我份la!!! ><....
lunch
一樣都係同pinky no.6 一起
我地去左茶軒食~
雖然好$$ 但我想試下係點
so 就算好$$我都食 (with pinky 一起eat)
1:00前結帳 有8拆 & 學生有優惠! ^v^
原本28$$一個餐
再./. 二 係14$$
再有廿多優惠
搞到我只要付$10 哈哈 好平!!!^^
中二的運動會就廿過左
我仲有多少個呢?
fightingFIGHTINGfighting
|
« | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | ... | 363 | »
|