| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 8 日 星期三 
出發前的心情
經過好好好多日的準備後
我終於終於都快要起程了
早於數個禮拜前我己展開準備工作
因為屬於我的衣服是撩撩可數的
用十隻手指都用唔盡就數完
所以我在數個禮拜前已經行左幾次葵芳&MK
現在距離我離開HK只有27小時
我開始有一D緊張了
給朋友仔的話:
各位同學朋友們!!你地唔好掛住我la~
我會係7月29日返來
即係唔見左我兩個禮拜姐~唔好掛住我la^^
另外各位同學我早於昨天已買左電話
以後你地唔駛再搵唔到我la~係咪好開心呢?
kate!!我會幫你留意jason了~放心
如果佢有行差踏錯我會影底架la~
如果去canada有電腦的話我會on facebook
想同我講野係on facebook~la~
但係因時差的問題..大家要早上才能見到我了
給家人的話:
ling ling!!你記住要好似自己的仔甘看待小dream亞
唔係虐待佢亞~唔好搞到佢發燒先俾佢休息亞!!
我好love 小dream!!你要好好愛護佢亞!!!
我會好掛住屋企的飯架!
我返來個日記係煮多d飯俾我亞!!!
------
今次係我第一次衝出廣東省 第一次搭機機
真係知會會點呢?
唔埋點~我今次要好好好甘善用今次機會學英文!!
加油亞!!!梁秀桃!!!!
fightingFIGHTINGfighting
|
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 363 | »
|