Peterpan : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
Peter Pan.'s BLOG
Latest Update : 11/01/2010
Peterpan
暱稱: 董事長
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« July 2018 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

:: Song Playing Now ::
最後晚餐
BY:謝安琪
歌詞:


火燄劇鬥冷的水 但釋出水蒸氣
橙撞綠刺眼色水 卻有錯體的美

嘉咸橫街中大宅門裡 百態混聚
共冶出生趣

可惜這天須分手
拆夥晚餐是最後
一些過去悲歡協奏
亦到盡頭
離別時人越念舊
期望能停住沙漏
偏偏世界急速變奏
什麼都給這巨輪沒收
 
爭辯後各見所想
危機中體恤增長
災難後更見分享 妥協錯中滋養
 
當情懷堆積極用時間
進化論下
尚有空間嗎
 
這天最終須分手
拆夥晚餐是最後
一些過去悲歡協奏 亦到盡頭
離別時人越念舊
期望能停住沙漏
可惜世界急速變奏
什麼都給這巨輪沒收

建設推進著行走 沒法逆流
拆卸中破壞情感的扣

免不了最終分手
拆夥晚餐是最後
一些過去悲歡協奏 亦到盡頭
離別時人越念舊
期望能停住沙漏
可惜世界急速變奏
什麼都給這巨輪沒收
新廈在這裡築起 舊的區新標記
窗內外耗費不菲
卻再也找不到我共你

:: New Entries ::
 
1月11號"]
11月17號"]
11月13號-起點、終...
10月28號"]
10月27號"]

:: Comments ::

最近三個月尚無任何留言


:: Archives ::

:: Others' ::
Edward's QOOZA

:: Statistics ::
文章總數: 631
留言總數: 132
今日人氣: 92
累積人氣: 23083

:: Site Search ::
RSS Feed

2008 年 8 月 30 日  星期六   晴天


8月30號"] 鬱悶  

It is the 30th of August.

 

I went to have a ride of bicycle with Gordon, Louis and Vicent.

It's just a piece of cake for me to ride.

However, it was hard for Vicent because he is not good at riding bicycle

It was funny to teach a guy to learn riding bicycle, but he finally did it.

 

It was my last time to play, or to have fun with them.

I tried to hide this truth among them,

but this was finally broke by Louis

He said "when will we meet?"

This time, I really did not know how to answer this easy but complicated question.

 

By the gathering between two weeks by two weeks,

will we keep in contact?

It's really hard to answer.

 

Being in a new school,

All the things really go different.

The masks that I used to wear in STMGSS,

they all have to be changed.

However, I still cannot find the stand point of mine.

 

ALL MY FRIENDS,

COULD YOU PLEASE PROMISE ME THAT

WE WILL KEEP IN TOUCH?

PLEASE, USE SOME TIME TO LEAVE A COMMENT WHEN YOU SEE IT..

 

Time

Really go fast,

It's my time to have something new,

no matter what it is.






訪客留言 (返回 Peterpan 的日誌)


B0B0 於 2008-08-30 09:45 PM 發表:
你同佢地有gathering
唔制呀我又要=D
分一個比我XD得閒搵下我ok
唔洗擔心.\/.
我一定會同你keep in touch
***************
好朋友
5會話5同左學校
朋友ge關係就會改變
5好再亂諗la:)
**************
朋友 就算分開左 亦都仍然係好朋友:)
就如你與我 永遠也是好朋友、好知己
我相信,這是永遠不變的事實=)

況且
你同我地都5算係相隔好遠
雖然時間好難100%夾到

總會有機會ge
大家有心維繋友誼
就一定冇問題
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈。
有你這句我便放心了
你說的..我一一記著。
 
時間其實也許不成問題吧
這真的視乎人的安排嘛
希望大家閒時可以聚聚
便是賞心樂事吧。
 
放心了
我現在不錯
保持聯絡吧。
Posted at 2008-09-01 05:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]









 




tofumonzter@createblog.com