今日見到2個愛情既相對例子
今日係派mock既第一日
lunch既時候
真係唔太好=0=
因為a君比b君既成績差d
phy有63/100分 唔太好--
所以就有所吵架
chem仲得55/100 真死得
結果搞到悲劇收場
中文未派計oral就有92分..唔太好啦都=0=
有時候我會諗
maths就有134/200
究竟愛情係乜野?係一d可以包容一切任何東西既野?
係比平時差得遠==
咁點解永永遠遠都係女方會動不動就發脾氣
amaths都得49/100
一切以心情為主導?但係男方總會從不同角度去包容她
聽到隔離班話有六十幾七十分
去原諒、甚至把責任歸咎於自己身上。
都懷疑自己聽錯
愛情,於他們兩者身上,可能是俗語中的「一個願打、一個願捱」
我地班都冇乜人有咁高分
不過可能願捱的便要花多點兒淚水了。
希望聽日派個d卷好d啦@@
反之,於我放學時卻看見令人心悅的景象
eng同埋bio
c君與d君,被人一置看好的一對
靠佢地食糊@@
都進入拖手既階段了。雖然係神神秘秘 兼且仲要於冇人既時候先可以拖手
但愛情是兩個人的。
這樣,愛情便是兩人的心願。這也是幸福的開始
愛情。是包容、是心願也好。
|