| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 24 日 星期四  |
MK  |
分類: 未分類 |
今日我同fd去左mk,本身想去書展,但聽講書展要$25入場費.
so我就唔去書展,同同學去左mk.用左我70幾蚊...........(心痛)
因為我買左d咩野,我自己都唔知........
5點倒,我番到屋企.沒咩野做,念住去跑步嘅.
但我俾我a媽鬧左我一餐
.
無咩心情去跑步.....(聽歌算la)
|
| 發表時間:2008-07-24 09:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
CHERRY 於 2008-07-26 11:12 PM 發表:
PHOENIX姐,書展1點前入$10炸
|
網主回覆
我地成1:30先去.
CHERRY姐.唔好咁叫la.
細嘅唔敢當.......................哈哈哈. Posted at 2008-07-27 02:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CHERRY 於 2008-07-26 11:12 PM 發表:
PHOENIX姐,書展1點前入$10炸
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2008-07-26 10:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2008-07-26 10:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|