| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2008 年 8 月 2 日 星期六  |
水戰.  |
分類: 未分類 |
我今日無番祈禱會.因為我訓到唔知醒........^ ^
12:00我就番到學校.等12:15pm嘅戲劇........今日嘅戲劇好好睇.好好笑ar
睇完戲劇.聽完宣佈.就去左食野. ________________________________________________________
(以上嘅全部係廢話.)
___________________________________________________________________
我同教會嘅人3:00到就上左擂達山玩水戰.
我地未上去.未玩game.已經玩到癲晒.
搞到成身濕晒.係學校玩得最癲係
(孫少.along.子盈的^^)爆你地出來sorry.
上到山度我都玩到好癲.我地玩到成身濕晒.
6:00我ar媽call我.我搵左個廁所.換左3
跑去搭車......我好驚我ar媽
7:00番左屋企被ar媽鬧左一餐.
算la.唔想打la.
被鬧都算la.
|
| 發表時間:2008-08-04 08:42 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
CHERRY 於 2008-08-20 12:31 AM 發表:
嘿...罵咪罵..理得佢...不過好彩個日冇去..唔係一定好濕。
|
|