| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 13 日 星期五  |
| 2009-03-13 |
分類: 未分類 |
今日班級籃球比賽,
但今日manman輸得好唔低ar.佢都唔開心.
我成日話要放棄.邊個教點放棄.
我唔到膽向佢表白,亦都唔想.
只想係佢背後支持佢,
我一早知我地無可能,我都有自知之明.
想同佢講,俾d心機溫書.
我唔會為佢而唔開心.
我同佢識左7個月la.但.........
我之前唔2佢,覺得佢好花心.但不知不覺中2 上.
琴日我地班輸左.
我琴日好黑仔..........黑到我都唔都講.
{{{{{{ 友誼的真諦
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
我哥:Jason.
我細佬:佳
我ar婆:神彤
我ar媽and死黨.珊
好朋友;游游.Helen.瑤(Mandy).amy.安妮.穎and穎.雪.程.婷........................
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
| 發表時間:2009-03-13 09:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-03-19 07:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Halo~ 好耐冇黎過喇~` 冇帶見面禮黎添:P 咁留低個cm俾你啦,baby;]
|
網主回覆
係ar.
Posted at 2009-03-13 10:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你唔好咁灰心啦... 我同你一樣,,但係我冇放棄過.. 因為我唔得,,我好想佢知道佢身邊有一個人去守護住佢.. 讓佢可以得到快樂!!希望你都可以啦.. 我們永遠是好姊妹,, 有禍同當,,有福同享!! 加油..傷口會痊癒,,心靈會開心@.@
|
網主回覆
你都唔好唔灰心.
佢一定會知道你心意.
我同你一定永遠是好姊妹.
無論係開心定係唔開心,都同我講.
Posted at 2009-03-13 10:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|