今日我教大家小小野啦 : 其實 如果你想一個人or想別人快樂的話,,,你偽佢做一樣野..你也算得到快樂了~
明天就知到自己既成績了....! 死啦 明天有對 history 呀 上次我全班最小mark...老師重望住我來講...有些唔知點呢....今次既history 我又空左好多 part啦!!!! 第一次做 exam 空到咁...點諗都唔識..只有空係到...唔知會唔會又全班最小mark...好怕怕 ~
明天我同大Ken 對打 pokemon .. . . 希望win啦....我日日咁努力...lose 左都無野好講了....
係到希望 同大家講 ...就算成績係點 都唔好咁唔開心啦!!!
重有 16 日...! 岩岩睇左 呀 kawayi 係到減....我真係好想好似佢咁..張唔開心時同屈住既野一次過減出來,,, 真係想咁
|