今日我的英文成績 ,,,好唔理想,,, 好想死,,,,, 今日下午同大ken 對打 pokemon ~ 機會win好小,,因為佢可以用神獸~
我成個人得 英文成績得....現在乜都無了.......pokemon lose 埋 我就真係 死得了 我既美納斯,,你一定要偽我win呀..!
點解上次話pokemon係真有就好...因為你只要收左pokemon既話...佢就係你架了,,,係你既永遠朋友 ~
唉.....好唔知點呀 ..... . .. . . . . 呵呵 好唔知點呀....好多煩時呀........ 好想x呀 唔講了 要出去同大 ken打了,,,返來再打日記.
哈哈~~哈哈 我現在成個人開心哂了~ 之前好多野唔明 好多野屈住 ,,,現在我明白哂了 成個人都開心哂呢 好啦重有 15日
我一定要好好來用姐 ...thx 咁多位比我既意見 ~ 我唔講啦 我要升我既美納斯佢今日都出左好多力呀! 我同大ken打成平手 -- 真吹像 下次唔會架了 ! 一定係我win啦!!!!!!!!! 我同 sampson好返啦~ 你地唔洗偽我諗了 thx大家
我至愛既 美納斯 >3< 如果大家唔知係咩 我再拿比你地睇啦 美納斯 
|