﹏neo〞﹏
Phon
暱稱: ﹏neo〞﹏
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-11-24
2007-08-11
2007-08-05
2007-07-19
2007-07-19
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 133
今日人氣: 22
累積人氣: 1773
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 3 日  星期二   晴天


2007-07-03 感動 分類: 未分類

   今日我的英文成績 ,,,好唔理想,,, 好想死,,,,,  今日下午同大ken 對打 pokemon ~  機會win好小,,因為佢可以用神獸~
我成個人得 英文成績得....現在乜都無了.......pokemon lose 埋 我就真係  死得了   我既美納斯,,你一定要偽我win呀..!

點解上次話pokemon係真有就好...因為你只要收左pokemon既話...佢就係你架了,,,係你既永遠朋友 ~
唉.....好唔知點呀 ..... .  ..  . .  . .  呵呵  好唔知點呀....好多煩時呀........ 好想x呀   唔講了 要出去同大 ken打了,,,返來再打日記.


哈哈~~哈哈  我現在成個人開心哂了~ 之前好多野唔明   好多野屈住 ,,,現在我明白哂了  成個人都開心哂呢  好啦重有 15日
我一定要好好來用姐 ...thx  咁多位比我既意見 ~     我唔講啦  我要升我既美納斯佢今日都出左好多力呀!  我同大ken打成平手  -- 真吹像  下次唔會架了 !  一定係我win啦!!!!!!!!!  我同 sampson好返啦~  你地唔洗偽我諗了 thx大家
我至愛既  美納斯      >3<    如果大家唔知係咩 我再拿比你地睇啦   美納斯    






訪客留言 (返回 Phon 的日誌)


Phon 於 2007-07-04 05:22 PM 發表:
thx未多位既留言...sampson 未必會入唔到既
可能佢會邐幾個出來 ..之後再秋1 ~3個出來呢~
其實 如果你入唔到...我都唔洗諗了~ 希望你入返2c啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kimmyyip 於 2007-07-04 02:53 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sampson 於 2007-07-03 10:47 PM 發表:
我都入唔到精英班咖喇..算啦!!不過希望唔會入最差果班喇-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jolly_lokyi 於 2007-07-03 09:35 PM 發表:
唔...你都係呀...e家都搞掂哂喇??咁咪好開開開開開心囉?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Phon 於 2007-07-03 09:33 PM 發表:
唉 ~ jolly 放心啦,,,你一定得架 重有好多你未知 marks 呢...加油! 放心啦 你得既!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jolly 於 2007-07-03 04:38 PM 發表:
班長,,,我好唔開心...我竟然中史肥左....好傷心....睇黎我都係入唔到精英班架喇....除左英文有小小進步之外,,我科科都退哂,,,e家都唔知點算好,,,,,唉......真係好傷心!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]