唉唉唉! 中文全不合格 ~.~ maths 又全不合格 ~.~ 咁點玩下去呀~,~ 入唔到2c架了~
唉唉唉! 希望 1c 既人個個都可以升上 2c啦 ~ 如果升唔到2c 我知一定是一個好大既打擊..
唉唉唉! 如果冰個咁唔好彩升唔到2c 的話 希望佢可以去一個好既班級!!
唉唉唉! 唔洗諗架了..我一定入唔到///
唉唉唉! 不過放心....我永遠都係 你地 1c 班既朋友...有咩都可以來搵我架 ~
唉唉唉! keep 住 傾啦 ~,~
唉唉唉! 希望我既好朋友 佢地入到啦...我就無咩so偽了 ...~
唉唉唉! 點解咁講...如果咁好彩入到2c 見住你既好朋友入唔到..我都會有d唔開心...
唉唉唉! so 我想你地入 我都唔想入
唉唉唉! 我唔係話 唔想入 2c 但只不過........................................................入唔到= ="................
今日我升呢一個 ~ 因為佢好似一個人 ~ 佢上面係 係向右小小既頭髮~
|