| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 25 日 星期三 |
 | |
|

Ashey姐姐陪我去check眼呀~  |
|
今日成十點幾先起身....
跟住開機同ashey約時間~
約左佢1:45係QW等~!
then又係屋仔發呆.....
等等等....等極都等唔到佢電話.....= =
超超超~~~
跟住就出門口喇~~
去到SWH已經1:45= =
實遲到...點知Ashey仲遲過me
跟住就去范生到喇~多謝Ashey你陪我去個悶蛋地方呀~
跟住我就係到試對新con,,,,
同我預計既一樣,今次對con果然係藍色&紫色!!!^^
戴鏡個時我伸隻利出唻,,,,
哈哈!!!!我其實係到提Ashey d law事~!!!
then check完眼係旺中行左陣街...
買左個袋袋比靚靚媽媽!!!!
之後就去老銅lu....
我地係卓悅買左兩枝濆頭...
then當然去廁所搞搞佢啦~~
返到屋仔就同小浩豬傾電電!!!!!!
跟住睇埋"我係金三珣!!"就訓較lu~
快D到星期五就好LU~~
|
| 刊登時間︰2006-01-26 10:44 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 67 | »
|
|