| 2006 年 1 月 27 日 星期五 |
 | |
HAHAHAHAHA...  |
今日同左Ning返school交回條ar!!
首先我地食MC做lunch
Then go to school by 97
then 就交回條同囉番D野
then Ning 就去學巴松管
咁我就等埋佢!!
跟住就一齊返來西環
去左新華la
美意屋la
同埋夾糖糖食
巧巧味呀
跟住我番到家中
突然巧想吹單簧管ar
哈哈!!
點解+唔知呀><
P-H-Y-L-L-I-S@P-I-G-L-E-T@F-I-O-N-A
|
| 刊登時間︰2006-01-27 09:37 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 29 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|