很久沒在這裡發表
其實是少用這裡
因為多了用fb,twitter去做個人宣傳
雖然是等若干年才做
但這條路是不歸路
最近跟返屋企附近的野
好多野跟
好撚想抖
冇乜訓夠過
加上case未搞掂
今日朋友打左電話
話平機會都想幫我
系呢度多謝平機會
同埋將軍澳醫院
尋日去耳鼻喉睇醫生
醫生問我洗吾洗病假
我話吾洗
因為而家去睇醫生﹐我都避左佢
費時睇完又話要乜乜乜
或者我好彩有轉介信
睇急症真系比足8星期
不過,睇完
醫院比左成堆食的,噴霧的比我
冇講到長期覆診
但比得覆診
又講埋淋巴
即系要觀察
哎,有排搞
完成跟左的野
真系吾點舒服
冇錯,又系果個啊
不過甘 系冇彎轉就冇彎轉
完
|