點解IVE咁架!又入唔到又改唔到~
我點入D活動...你係咪想我SAO肥先
都唔知點搞!
天日又IA 其實E堂係咪廢架個呀SIR又唔知教咩~
我好似每個星期都講一次-_-
不過都好過中文堂A_A
中文堂仲唔知要泥做咩
新聞岩岩講耳嗚-_-
哈哈~其係係咪個個都有呢~
應該係好平常O既事泥個WOR--
一靜就好易耳嗚吧~
定係我O既問題呢--