病左好耐架喇其實....-_-忍唔著去睇醫生-_- 又冇番一日學-_- 要係屋企自習(冇可能) 人大了要自律點-_- 唔能夠 船到橋頭自然直 因為你根本捉摸不到船的航道 你沒有計劃 怎會成功? 以上只是空談也 我每都只是講一埋空話 有幾可會實行