忙碌的生活完了 可以鬆一口氣
今日要交ia 點知d link有事 呆晒~
要改...一改仲衰...唉....斷link死晒
-_-做左7個幾8個鐘....冇晒...
妖....冇左勁多分lo...勁唔据!
又唔係冇做wor-_-垃圾ie 唔支援中文url....
microsoft執粒啦!仆街!