話咁快就放假啦...
有D唔捨得添...
攞左成績表啦...
成績ok啦
今日就要去british council
上第一堂的young writer's group啦
上3個鐘
成堂都冇野做~
仲要有個TB係班~唉
JESUS CHRIST~~~
仲要上多5堂呀~~~
真係好唔捨得1A~
下年都唔知仲會唔會同班~
我未必會寫qooza啦~唉~算啦
大家KEEP IN CONTACT呀!!!