開心係有代價的,,,
我琴日去左西貢遊船河~
$3200的價值,令到我好珍惜今次出海的經驗
我地今次的目的地就係由西貢去about1.5小時的浪茄啦~
去緊的途中~突然個船家同我地講掛左一號typhoon,
可能要改目的地~
但係就只會大浪d,,,
經過成班人的商討,
決定繼續~
我地到左之後~
個個都覺得決定正確~
大浪令玩skipboard同香蕉船的我更開心~
我玩左5次skipboard,2次香蕉船
真係好正~
但係個後果就係曬到sun-burnt~
但係我地重會係25號舉辦多次。