yesterday返學∼bring了一個好重的袋∼∼∼慘
派了ut啦∼∼報告報告∼∼
eng∼∼都唔錯∼∼∼有49.5分/55分
geo∼∼好到爆炸∼∼∼40分/45分∼全form1最高係43∼我都好好啦∼!!
欠中文∼∼不過我好低分
English Debate∼Win左雞脾~好野!!!
燒野食~食得少少野~就玩~打波~badminton~我同x子頌一組~win左!!!
等巴士~蘇詩雯唔見左個電話~好慘
返屋企~食左個出前一丁~
這樣就一天!!!