冇寫好久,
全因很busy...
今日朝早返學校train排球∼
9:00am∼
個個都遲到∼stanley都係
練左一會∼話同女排打∼∼∼
oh...死得
d女仔專打俾我∼衰左∼
一球錯誤的setting令我變左win的keypoint...
一推∼∼∼fig左∼∼∼=o=∼win左
下星期一同三都要打∼oh god!!!