今日朝早食完早餐~
就係咁聽張敬軒的my first collection~
勁好聽lo...(d form2 都咁話)
3點幾就出門口去紅磡...
羽毛球隊練波~
臨完的時候~
竟然見到mr.paul wong+miss.lee..
原來老師們book左場打波...
我同d form2仲影左video~公佈天下~哈哈...
真係好想同佢地打...
但要閃人~無計啦!!!