呢排唔知點鮮成日都冇做功課~
唔知係我聽唔到丫~
還是老師們教得差呢?
只知miss. lee教得好~~~
呢排仲不時留意你~
上上下堂都會望下你~
但你一見到我~就望另一邊~好辛苦呀!!!
有時覺得只要係唔好唔理我~
咁我就好開心啦!!!
有時亦覺得好辛苦~
明明好近,但卻覺得好遠~唉~
就等我們繼續呢種同學/朋友的relation啦~~~