今日老師 讚我呀 ! 佢全班淨係 話我今次 第三次報分試成績 比第一、ニ次報分好喳!! 仲話全班都 退晒步添 真係好 開心呀 !!! 仲有今日 掉位呀 ! 老師問我哋邊個 想同一個最乞人憎 嘅同學坐 全班淨係 得我舉手.. 所以老師諗咗一陣 就揀咗我 我一直都好鐘意 坐哩個位 因此我亦都 好開心呀!!! 佢仲話喎 「曹操都有知心友」