成個月
冇打
Blog lu...
真係
有啲懷念
因實在
太忙
所以難以抽空
我的日誌
就嚟要
改名我的月誌
張同學
叫我去
表演組隊唱歌
嚇親嚇親..
突然之間
又叫我轉
吹笛(張便便)
真係俾佢
吹脹
又唔好
意思推
都唔知點...
今日最尾嗰堂
用嚟作
TSA 模擬個人短講
一抽
就抽中我!
我喺毫無準備
嘅情況下短講
真係嚇破膽!!!
講嗰陣
口窒窒、
心跳加速、
冒手汗、
標冷汗、
臉紅......
但又有同學
話我講到
好似哮喘咁
不過都有同學
叫我加油
哩一句話
令我慎定咗
好多
哇!!!
塊臉紅到
爆血管
不過最後
老師都話
講得幾好
內容一啲
都唔空洞
只不過係
過份緊張啫
佢話
我對眼
驚到就嚟
好似跌出嚟
經過哩一次
已強化咗我嘅
心藏好多 lu... 
|