點解呀..........
點解要咁做........
我個心又再一次痛啦
好痛
痛到我呼吸唔到
哭了..........
好辛苦呀
可唔可以唔好再令我心痛呀
真係辛苦呀........
如果我再痛下去
會否心淡......??
我怕會有這天來臨.........