我最近累左好多呀.....
我今日又被我呀麻訓話呀.... = =""
幾時先可以真真正正放暑假呀.......
好慘呀....
要返補習呀......
冇得去camp
嗚~嗚~
補完習又要同我呀麻返大陸拜神......
頂.........
幾時有得休息呀
再咁落去
我會痴線架
媽~~
放過我啦....
比我放下假啦....