今日訓得耐得制....= ='' 差唔多成12點....(11:45左右)
之後就去左練波....好好玩呀!!!!THEN見到LHM老師...佢同我講生日快樂呀@@''
好想知道點解佢會知道呀=0=''''...之後仲開10上手......唉 得8球開到...><''''' 失敗!
then就去左buy...野 bbq啦 不過我冇一齊buy... 去左第2到....諗住...........
then返到school...佢地就整緊野lu!之後...就開始燒啦.....
燒完就打左陣波...之後...莫wing就係到呃我話肚痛....then我就同佢去左洗手間啦
.........點知..... ...汶''佢就...入左黎 住我隻眼...行出去...我就以為佢地嚇我啦..
點知一開隻眼就見到...個蛋糕啦!! ..... 哈哈哈哈'' 之後...許左個願 ....就影下photo咁啦...
之後....suyi就開始.....係到掉蛋糕啦=0=''''''' help me..... 成身都係...唉
仲比佢地成班捉住我=0='''搞到我冇得走...之後...成個蛋糕比我... 嘩...好味呀!...(講下炸)..
之後...點知......跑下跑下跌左落地@@'''.... 不過 ....hahahha我仲係到笑...
之後...流血... ...條褲都爛左.. hehhehe 之後miss chan chan幫我整個傷口..... ...^^''
um.... 之後..拾埋就係到玩遊戲@@''''.... 玩完就走啦... yeah! 終於有得sit miss chan架車啦!
.... 之後返左home.... ...講左陣電話 沖涼...之後諗住去阿E到... 點知... 話夜得制....><'''
之後...阿珊宜家就打左比我 話同我一齊倒數@@''' 果然係best fd bo''' thank''~~~
*******************************************
....到到12點... 係阿珊第1個講__係電話到講 (果然係BEST FD LA)
第2個係丘文龍=0='''''''___係ICQ到講 估唔到... ***
第3個係FUNG....___係ICQ到講 (算啦.... 你都係唔夠阿珊黎架啦 KEE_...)
好啦 頭3名就講晒LU...其他個D唔講啦 不過點都好啦 THX你地啦!!!
不過...最令到我驚喜....就係我2舅母..佢竟然SD左個MESSAGE比我... 好HAPPY!!!!
|