原來我是快樂的` 快樂基因應該是比傷心基因多的!!` 這是一種好現象 `' 原來你是知道的 明白的 !! 你是知道我對你好的 原來你係知道問題所在的.....` 原來我一直都以為你吾知道既野 ~ 你原來全部都知道的... 只不過係我自己迫自己入死角....` 以為你咩都吾知咩都吾明....` 原來今次錯在於我!!` 錯在我反應遲鈍 ........`' 但現在都明白了一切.....` 我地之間的諾言 都可以慢慢咁進行 !! ` 那些說話(21/04) 都應該會好好記在心中的!` =3=