Pollyman
暱稱: * 臭 PO °
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
2011-03-09
2011-01-14
排球=[
2010-10-14
2010-10-07
2010 年 5 月 22 日  星期六   晴天


快樂` 分類: 未分類

原來我是快樂的`
快樂基因應該是比傷心基因多的!!`
這是一種好現象 `'

原來你是知道的 明白的 !!
你是知道我對你好的
原來你係知道問題所在的.....`
原來我一直都以為你吾知道既野 ~
你原來全部都知道的...
只不過係我自己迫自己入死角....`
以為你咩都吾知咩都吾明....`
原來今次錯在於我!!`
錯在我反應遲鈍 ........`'
但現在都明白了一切.....`
我地之間的諾言 都可以慢慢咁進行 !! `
那些說話(21/04) 都應該會好好記在心中的!` =3=
 






訪客留言 (返回 Pollyman 的日誌)


nAEEMK 於 2010-05-26 12:40 AM 發表:
你覺得我唔開心咩?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾係...... `
Posted at 2010-05-30 07:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



nAEEMK 於 2010-05-24 11:49 PM 發表:
gd to hear that=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx啊.....
我都吾想自己一直活在傷心中啊`

你都可以過得開心快樂 !!
Posted at 2010-05-25 10:03 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Tik_jai 於 2010-05-23 07:22 PM 發表:
c0mment-___-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SiStErPiGa0a 於 2010-05-22 12:05 PM 發表:
◆c0mment u;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]