PoohYuko1994
暱稱: uuymai
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
!!
..
;-)
好耐冇見=)
IN THE MAINLAND=)
文章分類
全部 (409)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
alison
c!Ndy
chErry
elly
EteRnal
Hilary
Iris
JONATHAN
justin
keLv!N
My xanGa
pAtr!cK
Samantha
Sannie
stephy
\/anesSa
牛奶
史提芬
肥婆君
欣欣
湯欣
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
每月文章

2008 年 9 月 1 日  星期一   晴天



好耐冇見!!-v-

成個暑假冇打過日記...好懶?其實係冇野好打...-3333-

講番今日啦..1/9開學...唉..其實sat老公都講左比我聽我讀3D...

但係欣欣你地全部都3B,,冇人陪我..

欣欣,carrie,mandy,cherry,stephy,vanessa等等啦...都冇!!

搞錯啊...

好彩嬪嬪,sannie,老公你地o係度- -''唉...

最慘慘切慘就係老師方面...!!

居然比某人做班導..冇陰公!!

E樣都未算,,最忉就係我期待左3年既HIST冇得比華哥教啊-3333-

唉...3D好似冇乜野好玩咁...惟人可以安慰下自己既就係3b個班主任太恐怖...唉..

算啦...今年都冇諗住做班職lu...哈

又冇人提我做咩功課..你地個個都唔陪我...

-33333-

 

 

刊登時間:2008-09-01 02:00 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 PoohYuko1994 的日誌)


Justin 於 2008-09-01 09:53 PM 發表:
傻大人快d減稅-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你都冇交啦...- -減....你個頭!!
Posted at 2008-09-05 11:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Justin 於 2008-09-01 09:43 PM 發表:
大人你好懶-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok架
Posted at 2008-09-05 11:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



嬪^v^ 於 2008-09-01 04:01 PM 發表:
臭寶寶t^t
冇得同你企好淒慘~
希望可以慣e+個企位la~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔緊要啦...mus我地慢慢玩x)
有sannie陪我啊-v-
Posted at 2008-09-05 11:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



咖哩POoH仔^^ 於 2008-09-01 03:11 PM 發表:
終於打blog啦?
係lo..無啦啦拆左你去3d班,,無人可以陪我低b下tim..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實我唔介意你黎3d搵我傾計..
上堂果陣都可以架..無任歡迎!!
Posted at 2008-09-05 11:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]