| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 9 月 5 日 星期五  |
|
@@ |
前幾日好忙...電腦又唔係成日開到...+上太懶啦..所以又好耐冇打...
琴日好開心...哈哈..因為學生證相相唔得..所以比華哥召見哈哈
居然有得同佢講野!!好開心-v-等我下年再試下先-v-
今日好熱- -''(其實日日都差不多)
va...唔好意思整爛左你支筆筆x))
eng..過得好快..希望今年eng文有210..- -''期望好似太低..- -算啦
recess..都幾忙下..
hwa張紙唔知飛左去邊...- -搞錯- -
我太大頭蝦喇...琴日唔拎得拎水樽去1e...跟住又唔記得拎番屋企..
5次唔記得拉書包鏈...又試過入錯左3c- -''今日就係唔記得拎周記同informal writing啊- -唉...= =
啊- -我又講左去邊啊- -
chin..翠屏老師你條裙唔岩規格啊- -仲有就係靜到死哂咁d人- -
epa幾悶喎- -
我覺得yp sir個樣好惡...超級恐怖...= =
lunch去左熊仔記...雲吞面..我星期二已經想食喇-v-
之後落去搵翠屏老師比本書佢睇..- -
chin...笑死我..得你一個冇拎落去比佢睇咋x))
中史..好野..原來第日就笠簡理科都有得讀中史!!-v-唔錯
之後陪你落去搵佢啦...
團契之後..
同欣欣&vanessa去左cover..
屈左多啦a夢盒野飲同撈面..哈..
你唔好比錢佢啊-!!
之後做埋本中文書...
差唔多6點番到屋企-v-
|
|
刊登時間:2008-09-05 11:47 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|