| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 10 月 2 日 星期四  |
|
好耐冇打-333- |
有興趣想打bo今日...
21日冇打lu...
今日...ok熱..
早會...悶悶..
終於忍唔住埋怨左前面個肥仔...佢好似聽到..仲嚇到即刻縮番走隻臭腳x)
music...悶啦..
hist..更加唔使講..都唔知佢o係度up乜..隔離同後面果d又掛住計數@@
recess..好忙...又要預備presentation..仲有pth2樣功課..
eng唔使講//超開心..雖然聽日都要..我真係驚我會忍唔住笑啊!!!!!!!!=v=
is...笑左成堂...個肚超痛..婷妹(@@)你講既野引發起唔少少話...當然仲有beanbean輔助..!!
第2堂就好悶喇///
lunch..好飽..冇胃口食...
pth...au太個肚愈黎愈大-v-就黎有bb出世喇x)
geog..完全冇左dict e回事...直到臭林問我借單行本..@@
就係咁..佢讀果陣睇左次@@頂硬上?錯一隻字賠一句野啊x)你代得意仔應承左架-v-
maths...希望有25分算喇..
有process..但答案錯lo..= =哀!
中樂..羅sir...15個睇你點教xd
樂團..好眼訓...@@
may你唔好走!!我做唔到架!!你走左我地就玩完@@唔好消失!
|
|
刊登時間:2008-10-02 09:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Justin 於 2008-10-03 12:13 AM 發表:
成日傻笑既首席=v=
|
|