| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 10 月 8 日 星期三  |
|
ohno |
個鬧鐘唔知搞乜..日日都唔響..
搞到我又遲左起身...=[
o maths...so bad..比預期低左2分...因為高估我自己今次可以擺脫test例牌錯一題mc既命運..
比yp sir訓話...feeback= ="(係咪咁樣串)
eng..都唔知做左咩..知既係好悶..
recess..做過乜?_?
eng keep on...今日唔係有presentation聽咩?= =
中文...差少少咋...點解啊..
劉老師好好人...''e..又係10號喎///係咪成日抽中你啊?咁唔使你答la"
-v-so gd..其實如果唔係39講既話...而係後一個..我就會自動舉手的-v-
lunch..去左食冷面..
食完番黎玩...
臨尾尾1min先番黎
ass...sannie好勁勁..公喜哂唷!-v-
出動埋powerpoint咁正..
大電視超搞笑..
肥亨搶咪講野..- -'捧捧堂=aab式=)笑死..
有糖糖食:)比你就比啦...咩比面邊個先請我食...好好地比我唔得既...係要加多句野- -
is..好似笑左成堂x))
放學你地好慢...我好想番屋企...你地搞到我4點9先番到= ="
愈黎愈涼...welcome遲來的秋*
|
|
刊登時間:2008-10-08 10:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|