| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 11 月 14 日 星期五  |
|
-回暖^ |
琴日做做下藝術評價..我諗大概2點倒啦,
搵緊迪士尼d野,覺得好眼訓,,諗住訓陣..
結果,,,- -今朝7點1起身發覺- -
-電腦冇閂
-一隻字都冇做過既藝術評價
-tsa未做
-成台野未執
救命,- -發狂o係度做..
最後做得切,,但係d字勁核突- -
冇食早餐,好肚餓:<
番到去,,仲問冬菇借本tsa同kayi o係廁所抄..- -
好大既教訓!!!- -'以後我會校alarm clock- -
va..悶..重新抄過..
eng,,仲悶..o係度對ans.
recess,,出去玩左陣,,之後番番去訓覺..
chin好開心,笑=)
epa,,悶嘔 ..好煩;唔想上epa!!!上3堂中文好過- -
maths,,圖形- -弱項-w-
lunch,去左老地方食頸頸肉飯>v<
見到A貨阿蘇=)
張欣欣既絲襪好立克-V-
金田你都係唔好同我坐,見到你杯野冇郁過令我好有罪惡感..冇整你都O係度笑-V-
yummy-v-
番去其實想訓覺- -朱華華搞到我訓唔到- -
chinx2,超正呢,,調位-v-我都想調,,隔離果個變態架!!-33-你既審美眼花令我髮指- -"
放學,陪你地做board=v=5點到歸到家
|
|
刊登時間:2008-11-14 10:56 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
CM~ 拿,其實我唔係咁想同''可愛''返學ga炸, 呢d好野都係留返比會長啦xd'' 多謝我啦~!!!>3
|
|
|
lucky jennifer 於 2008-11-15 03:05 PM 發表:
你個方臭瑜唔好講我壞話牙 我話你唔識欣賞就真 佢隻20寸長手真係好正 佢打乞痴既聲真係好好聽 佢打喊路既樣子很可愛 佢打波好強 佢好專一...... 總之你唔可以質疑我既審美眼光
仲有牙,,你唔好成日話so sir係臭水佬牙 我會唔開心架
|
|