| «‹ January 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
|
2008 年 12 月 12 日 星期五  |
|
"" |
好耐冇打過喇;當係周記啦;好多test;又鐘意睇電視同報紙;又鐘意訓覺;
冇test果幾日就11點訓;直頭機都唔想開;- -'
早會;成功將茹姐逼左入去:)
va;掂啊;原來比你點左3堂;''根本就唔使做christmas card"等我仲以為一定要tim= =
整左情人節card;不過未整哂-v-
eng;連續答左2次問題;2次都錯左哈哈'
recess;o係度讀詩詞;琴日拎哂字典出黎邐住訓醒再讀;- -
係既;訓醒完就刷牙再訓過= =
chin;作文;o係度hea;諗個開頭都搞左4分3堂;群仲勁;成堂拎住支鉛筆o係度寫大鋼xd
epa;黎老太既open-book quiz;群係包尾;我見到esther;ming;仲有群3個係包尾3個
esther如果冇睇錯係尾2;ming係尾3;群就包底xd你寫字好慢
maths;yp sir又o係度發表佢既''we have10 lessons''theory
lunch;去左老地方食頸頸肉:)
金金杯野又sai左- -
番到去;岩岩好打鐘
chin group discussion;又o係度狂笑朱神=v=
我記得有5堆人比劉翠ping話;群同我啦(其實主要都係群哈哈);hei;訓覺果2個(其實係咪愈高就愈鐘意訓覺?);仲有老公!
朱神凝望o係出面既謙謙;)哈哈
之後繼續作文;)
中史;溫周陀得好辛苦呢!10月懷胎:)
放學;放生左好多事;簡略啦.....
同金金&mandy去左lib借書(d野擺哂o係3b)
借完番去;諗住作文......
先知d筆散哂lo!唔係比人"擦"散果隻;係掟散lo!
勁嬲喎= =
我問係邊個整;佢地話係sa
后來先知其實根本個個都有份!!!!!!
昱;胡杰星;alex;何志揚同sa!!!!!!!!!!!!!!!
好賤啊你地;
又冇得罪你地;咁鐘意掟掟掟;
掟完自己果d仲要整人地果d;好乞人懀lo
成日做野都唔會諗下人地感受;仲要得sa認左係有份lo..
我知你地唔係特登想整我d野;但係唔通有野擺到;你地就一定要整爛哂;掟到爛哂先安樂既?
心理平唔平衡啊你地?!
膠紙座散哂做碎片;;2支muji斷墨;rilakkumaea黑筆爛左係第2損失;
最嬲既就係連支pooh pooh鉛芯筆都爛左!!!
我終於明白咩叫怒髮衝冠= =''
我都未諗過自己可以咁嬲;係第一次= =''
我第一句就話;想同老師講
(收尾欣欣同我講;阿sa比e句嚇到有d驚)
4個都好似冇諗過會搞到我咁嬲- -特別係阿sa= =
唉;好唔開心好嬲;我支pooh同rilakkuma;你死都要同我搵番番黎.....
唉;.............唔知講咩好
欣欣;金金同mandy都話未見過我咁嬲...........
唉....................
搞到我冇哂mood作文;同欣欣去左cover作;一路作一路傾計;平時又唔見你有咁多野講-33-
收尾mandy走左;金金要學琴;走埋;得番欣欣陪我;我地2口子好似好耐未試過留到咁夜=)
偷人d文睇;我的心痛了;哭了;)
唔好笑啊下;)
最後..........我作到6點;- -
應該係包尾果個-v-
呼;)
夜晚出左去食飯;好多野做啊!!!!!!!!
|
|
刊登時間:2008-12-12 11:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|