| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 12 月 22 日 星期一  |
|
MF`' |
琴晚唔知咩事- -
成12點先做平面作品;]
做到4點8;- -'
O係度食野;上網;真正畫既時間應該得2-2.5小時;
訓左2個鐘ONLY;)
約左老公公;行行下見到賴賴;
我勁大聲話;賴SIR早晨!!!
賴賴:早晨)點住頭;寒住背咁講)
笑到我地2個-V-
番到CR;D男仔仲多過女仔;
又o係度hea;
有蝴蝶結;我想要帽仔多d;
d男仔戴帽勁搞笑;
落到去cover;我地幾個勁嘈lo;狂比人鄙視- -'
好lu;上gp rm;我地第4隊;
冇解冇解;老浩恩唔郁唔唱;冇解冇解;
因為佢一個?令到我地成隊人會勁核突bo;
指揮同施琴係好努力的!
點解要咁樣做先;?有人話佢上到台緊張得滯哈哈
不過算啦;好玩就得;同昸昸(群妹)o係到扭扭扭;
好似唔係好high咁;原本預計臭san同湯欣會發癲-v-
之後同朱華華去左gp rm;之後先發現原來我地係3d最早果2個;仲要隔左勁耐先有人上黎;
then唱唱唱;今年d創作曲詞真係...........................=)
頒獎;冇獎拎;預左架la
中場;d f.1好得意啊;)把聲好細路;)
同我預期一樣;1b同1d都拎到獎-v-
馮英浩好搞笑=v=神啊你在哪兒
之後放lunch;去左仙跡岩;
晏晝勁好睇bor;三料冠軍- -
個評判鐘意d純唱= =
如果係我就揀7a;7c
之後賴賴唱歌;
"賴sir番屋企啦!'
終於走得;好眼訓;發作;
去左借中東現場;
走人;比金金本tsa;pth;is3c;is3cwb;仲有咩啊;唔記得喇;
好痛啊;/333\攞命
番到屋企;食米粉+奶荼;then訓覺!!!!!!!!!!!!!!!!!!!yeah
|
|
刊登時間:2008-12-22 09:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
仲有cl ar~xd 唔好意思lo...金金同你講對唔住xd
|
|