| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
2007 年 1 月 23 日 星期二  |
|
平淡!!~//  |
今朝,,番學"如常....
maths,,xxx(肺事講出黎)答問題,,[zero zeoe zero seven]講左[d road d road d road seven]笑死
小息..搵莊太[春令會],,好期待呀...-\/-
之後,,va,,見到黃x生..執垃圾!哈哈,,笑死!
算啦,,唔好笑人,,
science~sunny拎廁所水,,,都唔知有咩好笑,,,
不過好似唔知邊個講左d野好好笑,,,
去7-11食lunch"1碗noodles+雞串=$7.5~勁抵 !
之後..搵金太(觀星蓿營)欣欣哥哥,,你1定要去呀!>3<
之後~chin派test paper,,,listening27.5/30,,作文72.4/100
唔算好好,,,\/ /\ \/"
D&T~tai sir,,
第1堂上
好開心呀~有得同欣欣哥哥,,rita,,加太,,1張table
不過立太冇位,,sorry~
tai sir講野好好笑,,
放學,,留左陣,,番屋企
睇唱K小魚仙,,,
之後執野,,
食飯,,
仲要做hw,,
之後執1陣野,,
睇1陣tv
1心2用,,,
p.s.
真係唔應該呀有d人,,話我笑,,, 我收sound就即係順你意,,
so我唔會咁做,,我要笑得大sound d,,
|
|
刊登時間:2007-01-23 11:19 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
p.s.
真係唔應該呀有d人,,話我笑,,,我收sound就即係順你意,,
so我唔會咁做,,我要笑得大sound d,,
你唔係話緊我啊
|
網主回覆
你冇問題呀麻,,我話你就梗係講埋名啦,, Posted at 2007-01-29 10:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|