PoohYuko1994
暱稱: uuymai
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
!!
..
;-)
好耐冇見=)
IN THE MAINLAND=)
文章分類
全部 (409)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
alison
c!Ndy
chErry
elly
EteRnal
Hilary
Iris
JONATHAN
justin
keLv!N
My xanGa
pAtr!cK
Samantha
Sannie
stephy
\/anesSa
牛奶
史提芬
肥婆君
欣欣
湯欣
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
每月文章

2007 年 1 月 24 日  星期三   晴天



唉,,, 鬱悶

今朝好休閒,,

拎完book仲有time,,傾左陣計,,,

之後好book選舉~

Maths,,悶+眼訓,,

chinx2,,第1次領會到咩叫悶到嘔,,真係有d想嘔既feel,,,

rest,,有得休息,,,

搵莊太交$$[春令會,,]

點知抬頭唔岩,,,>0<

見到死人大x衰,,,

成個coverplayground塞滿哂人,,唔知咩日子,,="=

仲比某某人繞埋隻手:望"(橘 )住我地,,好驚,,

上番去過左陣就打bell,林太搵我,,原來drop左春令會既回條同支票,,,

佢冇扣我分,,好好人,,

eng,,有個禿頭人士黎監堂

個樣好好笑,,,

miss yip講改編3隻小豬,,

hist,,test paper,,65.5/70

lunch,,7-11

ass,,都幾好笑,,最好笑就係蘇xx出去辨論,,

chin history,,62/70,,,

放學,,傾左陣計,,,番home...

同琦琦buy 3

有3件,,

好開心,,,>\/<

night,,slepp左陣,,先做功課,,

 

 

 

刊登時間:2007-01-24 11:19 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 PoohYuko1994 的日誌)


*~小星星..... 於 2007-01-25 10:10 PM 發表:
嘻嘻~~唔緊要啦,臘太!!~~
係呢...你都覺嗰個[禿頭人士]個樣....
好怪呢.........
佢一come in,我就笑左出黎啦...........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

支持呀,,講得好!
 
Posted at 2007-01-29 10:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



*~Jessie== 於 2007-01-25 07:05 PM 發表:
搞错啊~!-3-
又叫我臘太!!!(你打错了臘腸狗個‘臘’呀> 老太!!:-p (老虎狗太太的簡稱-3-!!),勤力D啦!!!要每天都打Blog啊!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



socwon 於 2007-01-25 07:05 PM 發表:
...
hi~
my blog: http://hk.myblog.yahoo.com/socwon-kitchen
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你係,,邊個??=5=
Posted at 2007-01-29 10:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]