| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 1 月 25 日 星期四  |
|
哈哈~好開心呀!>3< |
今日番到去,,拎完PE用品,,落到去,,
發現paper 袋穿左,,=/\=,,
上到去..maths,,
Pe,,,kylie陪我wear長富 ,,,
high jump,,即使d人叫(大x衷)都冇用,,
rest,,好hungry,,,買左d牛圓,,,
好好味~
mus,,見到加菲狗sing,,kylie傻左,,,~^^
不過miss mok冇比我地睇好笑果d,,
冇得睇阿哥,,,,+w哥,,
eng,,好嘈,,,
lunch,,,冇特別,,
pth,,差0.5就60喇,,,
見到肥恤+thin恤,,
哈,,
chin,,,
佢文,,xx豪比我狂玩,,有d反應遲鈍,,(佢)
sci~ok,,唔算好悶,,
落到去,,好hy呀~td
dt行黎行去,,>\/<
之後學琴,,羅澤林o係度講拍子,,
仲有d nose涕整落譜o到,,=0=
5:10落去,,
見到欣欣哥哥,,
之後傾左陣計~佢詬xxx眼仔碌碌,,,
學到7:15,,,好累,,,
|
|
刊登時間:2007-01-25 10:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
下,,我免得你咁難堪啫,,唔like既,,我咪打番真名lo*
講到我唔識打你個名咁,,我係唔識打野就唔會開blog啦,,無聊!
Posted at 2007-01-29 10:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
*~小星星..... 於 2007-01-27 08:11 PM 發表:
=.=......其實都冇咩所謂姐.............
|
|
|
紅*帽... 於 2007-01-26 01:07 PM 發表:
|
網主回覆
差唔多啫,,
Posted at 2007-01-29 10:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|