今朝上is堂,,見到小dt~>\/<
epa~因第1行既原因,,所以成堂都好開心~劉x昌勁無奈,,,呵呵,,
epa65/70
cL,,pass左..78/100
不過聽到肥yan講果d野真係>0<+無奈,,
佢話"比我教你地都"孝"成咁"
我心諗,,,比你教唔係"孝"成咁,,你想"孝"成點??
20個人有5個唔pass,,
呵呵,,
lunch~
又見到個死肥恤+thin恤+恐怖人士5號,,
thin恤又o係到笑,,=0=<
仲話埋比恐怖人士5號聽,,恐怖人士5號又o係到笑
>6<
之後ero~o係half昏迷下聽book
zzzzZZZ~
完左~去換CLOTHES=觀星宿營
落5去,,見到小DT,,,佢望住ME~好CUTE呀!!!!!
欣欣哥哥見到小蜜蜂
李家欣見到加啡狗
立太見到阿立,,,
呵呵,,,
仲有死肥恤+thin恤,,>9<
觀星宿營~搭CAR~險些嘔,,
之後都行左15MIN倒先到,,
去到,,聽1個99%似月餅既人講營RULE~
SUNNYo係到亂咁up~
仲見到佢隻winnie the pooh shocks
之後分room,,同甘太1間,,
1b room
欣欣哥哥o係度鋪bed單,,
有隻死蜘蛛~
>....<
之後出去行左陣~
番去傾左陣計~
6:00p.m去eat dinner,,好難食,,嘔,,d 食送 cold哂,,,
之後番去碌雞汁noodles~好味道!
之後欣欣哥哥bath,,佢bath完我bath,,
but,,,我bath完閂唔到水,,連水龍頭都甩埋,,,=0=
之後個水龍頭長開,,
waste water,,
連甘太都閂唔到,,我笑到,,,,哈哈,,
finally,,甘太搵阿朱sir黎,,終於搞掂!
同欣欣哥哥,kylie,,立太玩game,,,
8:30出發觀星!
聽完講解,,上左山,,好cold,,之後去觀星台,,
個頂蓋7好cute,,會自動開,,,
隆!
之後排隊睇星星+月亮,,
逼爆間room,,,
d wind吹到d tree就黎drop,,
番到去好hungry買noodles!
o係間room玩接龍,,,
甘太look住我地o係到微笑,,有咩野就ask佢,,
好好人!
我地同佢講蛇蛇,,昆蟲等等,,
^^
雷穎琪又閂唔到水,,,
甘太今次终於閂到喇...
就黎12:00,,要訓覺前,,,
我o係度角色扮演,,,
我扮蛇蛇果陣,,
甘太o係度笑,,,
12:00..唔想訓,,,
熄左燈,,仲o係度笑,,,
甘太講左3次話再嘈,,真係扣分架喇,,
最後,,梗係冇扣到,,
kylie去左我張bed度sleep,,
成晚比佢o係度小紅帽,家啡狗,,,
冇得訓,,,仲drop埋落隔離bed既欣欣哥哥度,
d木un住左,,,真係好慘的我!
最後,,我諗,,差不多2點先有得sleep
|