今朝番學冇拉school bag鏈,,跟住蔣xx提我拉,,=0=,,唔知點講,,,
番到cpu門口,,見到[棵菜],,好嬲!!!
上到去,,拉住欣哥開locker,,
落去見到口xx剪左hair,,忍唔住笑到好大sound,,,
好似好冇禮貌,,,>^< >\/<
chin,,謄文,,好野,,9洗聽book,,
不過冇咩好改,都算"out"左成堂,,,,=1=
math,,計數,,唔錯,,好過坐o係到聽book,,
geog,,,好悶,,
is,,同欣哥o係到討論1個問題,,,
佢估極都估唔到,,,呵呵,,,
lunch,,,幾好,,
eng,,作文,,好過上堂,,,
蘇嘉豪write左7行,,,大家鼓掌!!!(計埋dear....)
落到去,,睇sports day d人,,,
之後同miss pang請假,,遲30min中樂,,去明社啦,,
批左,,yeah yeah yeah,,
其實冇咩興趣去,,不過見欣哥冇人陪,,,,咪陪下佢,,
好悶,,不過聽到加啡狗sing,,kylie,,係咪好羨慕呢,,,
完左..落去buy左盒"柑桔檸檬",,,
上去gp room,,,,
有人幫我地夾,,,
唔係太懂點彈,,
據聞1/3 & 7/3就比賽,,趕唔趕得到呢,,,
夾遲左1陣,,團長少少訓話,,6:20同主席together走,,,
去花果山買野食,,番home,,
p.s.點解e3個人要屈我,,我唔明lo,,
無謂做咁多野,,不如落黎直接同我講,,我無任歡迎,,
心情糟透了!>^<
|