PoohYuko1994
暱稱: uuymai
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
!!
..
;-)
好耐冇見=)
IN THE MAINLAND=)
文章分類
全部 (409)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
alison
c!Ndy
chErry
elly
EteRnal
Hilary
Iris
JONATHAN
justin
keLv!N
My xanGa
pAtr!cK
Samantha
Sannie
stephy
\/anesSa
牛奶
史提芬
肥婆君
欣欣
湯欣
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
每月文章

2007 年 1 月 31 日  星期三   晴天



唉,,,*))

今朝個瀨尿又超越左我,,,硬係like行我before =8="

上去開完locker,,見到bee,,after的人亂哂,,^^

落去,,見到某個衰人,,拎歪臉懶得look,,,眼冤,,,

之後look movie,,好好笑,,仲報告埋,,maths堂少左,,,

chin,,悶,,,

break,,1出黎欣哥見到bee,,happy

eng,,都幾好笑,,自己o係到發up x

劉x昌勁無奈,,,(佢都有笑)

話說....講packet&pocket,,

登住我就話pocketmon,,,(寵物小精靈)

之後話劉x昌似行路草,,,

登住講intolation,,,

我話煙囪lation,,笑到控制唔到,,,

hist,,ok,,

lunch,,$10搞掂,,,

ass,,first就討論,,o係到講埋d無聊野,,o係到笑,,

個死人蘇嘉豪好煩+好乞人憎,,成人o係到指指指,,

我話行路草佢又話行路草,,我話公仔昌佢又話公仔昌,,

跟住哂,,=^=

之後同昌,,妤,,hei,,patrick..玩時間,,人物,,地點,,事情,,

笑到,,,成班笑到死死下,,

不過唔知when玩得好開心果陣,,patrick叫我學蘇嘉豪講"小",,我唔記得左係粗口,,,唔小心講左,,,

>^<無奈+有d唔知點既feel,,

chin history,,ok*

放學,,要中阮,,,行左好耐都唔見團長,,同劉麗琪2人行,,

我話xxx得意,,劉麗琪又唔知邊個,,好好笑,,^\/^

不過有d恐怖野,,就係jessie覺得29分得意,,,=0=

好嘔心,,不過jessie講都冇咩所謂,,反正佢既野唔關我事,,

我負責聽,,不過真係有d不可思議,,,

佢好似中左輕微既"由老虎狗毒change左做29分毒,,

不過暫時仲係好輕微,,

立太,,太唔應該喇1腳踏2船,,,

 

 

 

刊登時間:2007-01-31 11:20 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 PoohYuko1994 的日誌)


*~懷念..... 於 2007-02-01 08:49 PM 發表:
嘻,知都唔好講出去ar.......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔明你講咩..=6=唔講咩野,,,
Posted at 2007-02-02 11:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



*~Jessie = = 家宜~** 於 2007-02-01 08:39 PM 發表:
搞錯啊!!!^>< 我只是說29分得意, 都沒有說我喜歡他!!(我根本就不是中了29分毒!!>6<即使我是中了29分毒,也沒有你中了老虎狗毒那麼嚴重!!>9<) 你怎麼可以說我一叫踏兩船啊!!>3< 臘腸狗比他好多了!!!!(多好幾倍添!!>^<) 還有… :-P我想我已經知道臘腸狗叫什麼名字啦!!(在他頒獎的時候!!)呵呵!!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

拿...係輕微,,,我都冇話你喜歡他,,我話你話佢得意之麻...
老虎狗太得意喇,,點可以同o個個short仔比啫,,,我梗係嚴重過你la,,,
臘腸狗好幾倍,,莫非你,,,,,,^\/^
Posted at 2007-02-02 11:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]