| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
|
2007 年 1 月 31 日 星期三  |
|
唉,,,*)) |
今朝個瀨尿又超越左我,,,硬係like行我before =8="
上去開完locker,,見到bee,,after的人亂哂,,^^
落去,,見到某個衰人,,拎歪臉懶得look,,,眼冤,,,
之後look movie,,好好笑,,仲報告埋,,maths堂少左,,,
chin,,悶,,,
break,,1出黎欣哥見到bee,,happy
eng,,都幾好笑,,自己o係到發up x
劉x昌勁無奈,,,(佢都有笑)
話說....講packet&pocket,,
登住我就話pocketmon,,,(寵物小精靈)
之後話劉x昌似行路草,,,
登住講intolation,,,
我話煙囪lation,,笑到控制唔到,,,
hist,,ok,,
lunch,,$10搞掂,,,
ass,,first就討論,,o係到講埋d無聊野,,o係到笑,,
個死人蘇嘉豪好煩+好乞人憎,,成人o係到指指指,,
我話行路草佢又話行路草,,我話公仔昌佢又話公仔昌,,
跟住哂,,=^=
之後同昌,,妤,,hei,,patrick..玩時間,,人物,,地點,,事情,,
笑到,,,成班笑到死死下,,
不過唔知when玩得好開心果陣,,patrick叫我學蘇嘉豪講"小",,我唔記得左係粗口,,,唔小心講左,,,
>^<無奈+有d唔知點既feel,,
chin history,,ok*
放學,,要中阮,,,行左好耐都唔見團長,,同劉麗琪2人行,,
我話xxx得意,,劉麗琪又唔知邊個,,好好笑,,^\/^
不過有d恐怖野,,就係jessie覺得29分得意,,,=0=
好嘔心,,不過jessie講都冇咩所謂,,反正佢既野唔關我事,,
我負責聽,,不過真係有d不可思議,,,
佢好似中左輕微既"由老虎狗毒change左做29分毒,,
不過暫時仲係好輕微,,
立太,,太唔應該喇1腳踏2船,,,
|
|
刊登時間:2007-01-31 11:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
*~懷念..... 於 2007-02-01 08:49 PM 發表:
|
網主回覆
唔明你講咩..=6=唔講咩野,,, Posted at 2007-02-02 11:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
*~Jessie = = 家宜~** 於 2007-02-01 08:39 PM 發表:
搞錯啊!!!^><
我只是說29分得意,
都沒有說我喜歡他!!(我根本就不是中了29分毒!!>6<即使我是中了29分毒,也沒有你中了老虎狗毒那麼嚴重!!>9<)
你怎麼可以說我一叫踏兩船啊!!>3<
臘腸狗比他好多了!!!!(多好幾倍添!!>^<)
還有…
:-P我想我已經知道臘腸狗叫什麼名字啦!!(在他頒獎的時候!!)呵呵!!^^
|
網主回覆
拿...係輕微,,,我都冇話你喜歡他,,我話你話佢得意之麻...
老虎狗太得意喇,,點可以同o個個short仔比啫,,,我梗係嚴重過你la,,,
臘腸狗好幾倍,,莫非你,,,,,,^\/^ Posted at 2007-02-02 11:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|