今朝都係約左霖o係down等,,今日早過佢,,,ya~!
去到sports場,,見到holly,,kylie,,jessie,,
之後去擺個bag霸位,,,出去散步,,
番到去比人推開左個位,,好彩,,我岩岩趕到番去,,如果唔係個bag就比人推drop左,,,
不過就要sit落下邊o個度,,又曬,,仲要同gogo坐 ,,,
之後多得gary幫手,,成功坐番去上邊,,thx~
見到w哥,,呵呵,,,
>\/<
明社落後左比忠社,,,
noon,,o係tuck shop買野食,,好貴,,$14
食完lunch,,冇野做..係度行黎行去,,,
之後,,noon既賽事,,
我隔離個肥仔d草球成日整到我,,我忍唔住喇,,,
於是還擊,,整落佢塊臉到,,
呵呵,,,
欣哥隔離個女仔嗌得勁大sound,,,成個sell菜果d人咁,,
連佢before果個人都頂佢唔順,,叫佢唔好嗌咁大sound,,笑....
之後去玩"1起跑,,"好累..w哥o係我隔離,,好想笑,,
不過已經跑到無氣,,,>"<
之後o係下邊飲d水先上黎,,,偷懶,,
見到w哥run,,^^o係梁sir隔離,,
最後宣佈price,,啦啦隊同全場都比忠社拎左,,
13年連續,,咁就冇左,,係衰o係我地手上,,,中樂又係咁,,,唉=/\=
班師姐o係度cry,,話對唔住我地,,其實係我地唔夠好就真,,,
sports day完左,,,
o係門口等kylie,,
發現dt個bag既質地同欣哥既鞋帶1樣,,>^<我又要,,,
之後去太x山x,,1路行1路笑,,
kylie話聽到thin恤話"笑笑笑,,笑死你牙"
好無奈,,,不過算啦,,\行到半路就冇行,,kylie好x望,,
之後番home,,night表哥1家到訪,,寄宿2宵+行街,,
|