今朝10點幾WAKE UP,,食pizza&蘿蔔糕,,之後睇報紙&校刊...之後彈琴,,lunch..baba&mami去左大埔墟,,我冇去,,o係home煮
noddles,,跟住執野,,1路執1路睇,,so執左好耐,,之後因某d reason mama倒垃圾比我見到有2隻pooh pooh小型擺設o垃圾桶到,,
,,who呀??原來係阿哥,,豈有始理,,同mama理論,,跟住我又話佢,,佢又話我,,=8=終於不歡而散,,佢發脾氣,,我就屈住條氣,,,之後睇keroro,,好好睇呀,,個556成日o係到gogogo,,笑死,,笑笑下,,holly哥哥打黎,,話見到骷髏骨,,=7=冇咩興趣,,不過戥你開心,最好的新年present哇!^\/^御用閒人,,幾好笑,,今日冇do hw,,=7=聽日努力唷~night,,公公叫我同阿哥出去,,3人行,,buy左好多野哇!ya~有主席present,明治朱古力,之後all是維尼的,,有筆盒,,夾,,筆,,鎖匙扣x2,,手機貼(後來改變用途),,套鎖匙果隻野,,貼紙,,,,好cute的pooh~>3<仲見到李sir&潘超藍,,第2次見到潘超藍喇,,嘰嘰,,番到home得番1場10兄弟>5<算啦,,之後整好主席份present,,好核突呀,,>/\<
12"06p.m.]]