哇,,好耐冇打日記,,由sun到e家,,都有5日o係大6,,講番做左咩先:::
SUN:朝早番主日學,,番完約1:00p.m.就出發去大6,,搭大6火車去常平,,搭最快既CRH,,好快就到,,大概3:00p.m.,表哥黎車我地,,之後去左e媽home,,(我住果到,,)之後搭e丈架車去元山貝,,逗利是,,night,,睇tv,,好多hk冇既台,,呵呵,,
mon:今朝起身,,下午,,去元山貝,,煙花好好玩,,又有得睇movie,,好好笑架,,>\/<
tue:今朝起身,,下午,,去元山貝,,6個人o係度拎d 煙花燒隻死老鼠,,好核突,,其實我只係睇,,night,,表哥車我地去樟木x食小rain天,,辣野,,好好味,,次次番黎都要食,,不過搭幾個字car都差d嘔,,聽日去珠海喇,,>\/<
wed:今日去珠海,,表哥3個,,e丈e媽,,我1家.,,有2架car,,我啦,,mama,,sit e丈果架,,由常平去,,表哥有個fd住o係珠海,,由佢做導遊,,(去到珠海先car佢)由於得9個人,,so我同mama sit後座,,好多位,,3人位得2個人sit,,yeah,,仲有得sleep<,搭左2個hour,,不過今次冇事,,冇嘔,,去到珠海,,表哥車埋佢個fd,,我地架car停o係到等佢,,佢個fd有酒渦架,,佢同表哥change位,,佢揸car,,e丈跟住,,10個人去eat lunch,,海邊餐廳,,好好味,,食左4百幾,,幾平,,之後玩左陣沙,,就去"濃"科所,,好悶,,仲要1人30蚊,,不過buy左d紀念品,,night,,又去食海鮮,,其實主要係食蠔,,食左5百幾,,之後去左睇隔1個海就到既澳門,,之後番hotel,,3間room,,千幾蚊,,好貴,,="=睇tv,,睇睇下,,表哥個女落左黎玩,,10點30,,bath,,bath完出黎,,o係到執野,,突然聽到dt個名,,,(花名)o係tv傳出黎,,好得意呀,,1路睇tv,,1路同阿哥相議點拎哂hotel d野走,,o係度jump床,,3張,,我同阿哥1人1張,,mama,,baba張,,11點幾sleep<,
thur:8點幾wake up,,早餐原本食牛肉"圓,,點知未開,,去左食腸粉,,好唔clean,,10個人食左$60,,"下rain,,無奈+/\=,,搞到好多place冇得玩,,之後o係度遊car河,,好肚痛,,坐左好耐car,,唔知2去邊,,,,原來去食lunch,,食完早餐就坐2個hour去食lunch,,於是10個人得我1個要左碗rice,,(我早餐冇咩eat野),,食左$239,,就番常平喇,,食左3餐海鮮,,番到常平,,,去左元山貝探外公,,婆婆,,探完mama叫我地去舅父到,,我同哥哥唔去,,於是sit表哥car番home,,表哥車我地together去樟木x,,上左佢home,,6點幾去eat dinner,,eat完番hk,,1路行1路同哥鬥講老師名,,我lost左la,,=/\0=